TORSDAG, 17 SEPTEMBER

Idag är det ingen god morgon. Det är bara morgon. Varför? Jo för att jag har skrikande smärta i min lilla rygg. Jag kan knappt stå upprätt, jag kan knappt sitta ner och jag kan inte böja mig fram eller svanka ryggen. Varför ska detta hända mig?
Vi får se hur länge jag står ut med att vara kvar i skolan, förhoppningsvis hela dagen så att jag inte missar något viktigt. Juste, måste ju iallafall stå ut till tidigast 14.00, har ett prov som jag måste göra 13.15. Eller måste och måste, jag vill inte missa det. Sen vet jag inte om jag stannar kvar på matten eller om jag åker hem och vilar mig.
Vad händer annars idag då? jaa, slutar ju 15.50, hem och äta lite. Sen blir det nog lite plugg inför provet imorn. Sen hoppas jag att få träffa baby<3

Aja, nu får jag gå tillbaka till mitt skolarbete.. Sen måste jag upp till skolsköterskan, måste fan få veta vad som är felet med min rygg. klarar inte av att ha såhär ont hela tiden. Eller, har ju visserligen bara haft ont i typ 2 timmar, men det är tillräckligt jobbigt.

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0