BLOGGAR

Jag älskar att läsa bloggar och jag undrar om ni har lite tips på bloggar som man kan läsa.

Jag följer de här bloggarna
Kenzas.se - Kenzas blogg.
Blondinbella.se - Isabella Löwengrips blogg.
Kissies.se - knasig blondin där man inte vet om man ska skratta eller gråta.
StinaLee.se - den mest mysigaste bloggen ever!!
Tjuvlyssnat.se - roliga och knäppa citat/konversationer mellan folk runt om i Sverige.
Gynning.net - Underbara Carolina Gynnings blogg.

Sen läser jag ju vänner bloggar
Isabellaviktoria.blogg.se - kusinens blogg.
Missrosdahl.blogg.se - josses blogg.
Linakron.blogg.se - linas blogg.
finest.se/FannyPettersson - fannys blogg.
LindaEmanuelsson.blogg.se - lindas blogg.

Snälla ge förslag på bra och roliga bloggar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0