HÄRLIG FREDAG ÄNDÅ

Trodde att jag skulle få en ensam fredag med plugg upp över öronen, men Fredrik och Louise kom hit och drog ut mig och vi hade det riktigt kul! Träffade Kizzen, Oliver, Wall och F-sson och flera vilka jag inte har den blekaste aning om vilka det är. Men kul vart det och kul att träffa Oliver när man typ aldrig ser någonting av honom längre. Men kommer väl antagligen att spendera mer tid med honom när han har fått sitt körkort, haha nej skojjar bara =) Men håller verkligen tummarna på att han får det snart så att han faktist kan få åka ut och köra med sina bilar istället för att bara hålla och greja med dem =)

Imorn kommer dagen att spenderas med bby♥ och ser verkligen fram emot det. Saknar honom skitmycket och har inte träffat honom speciellt mycket det senaste, pga av förskylning och sånt =( men imorn får vi äntligen spendera tid tillsammans ♥ =)

Ha en riktigt trevlig helg, får se om jag bloggar något mer under helgen.

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0