SÖNDAG, 22 NOVEMBER

Hej!

Hoppas att ni har haft en bra helg allesammans =)
Tänkte börja sammanfatta min helg lite.

I fredags hade jag en lugn kväll. Min söta chef Jeanette sa till mig vid 15 tiden att jag skulle få gå hem klockan 16 då det var fredag. Så jag åkte till Partille och träffade baby D en liten stund, har inte träffat plutten på hela veckan så det var jättehärligt att få träffa honom igen<3 sen åkte jag hem och slappa framför idol. GÖTT ATT REZA ÄNTLIGEN ÅKTE UT! Sen somnade jag väl vid halv två eller något efter att ha pratat med Daniel<3. Det kanske inte var det bästa att somna så sent eftersom att jag skulle upp klockan nio på lördag morgon. Men faktum var att jag faktiskt kom upp i tid! Så det var att göra sig iordning för att handla åt mormor, och jag kan ju säga att det blev en del. Jag ljuger seriöst inte när jag säger att jag sprang runt på Ica i en timme. Då var ju klockan tolv, och jag skulle ta 13.03 bussen till Daniel<3 så det var att packa in varorna och skynda hem, få i sig något att äta och säga hejdå till mami i några minuter.
När jag äntligen var framme efter ca 90 minuter så gick jag hem till Daniel<3 och han var så fin när jag såg honom i dörren =)<3 Sötnos<3 Vi pratade lite om hur veckan hade varit och så innan vi skulle börja göra en liten middag, som blev hemmagjort pizza. Lyckligtvis för oss, som inte är speciellt duktiga på att få saker i rätta mängder läs att det vart skitsvårt att kavla ut pizzadegen så att den blev rund eller fyrkantig så kom Joakim och hjälpte oss med det. Sen pyntade vi pizzan med både skinka, köttfärs, bacon och ost. OCH FAN VILKEN GOD PIZZA OCH FAN VAD MÄTTANDE DEN VAR! Fick endast i mig typ små 2-3 bitar.
Under resten av kvällen kollade vi på film, spelade X-box och hade det trevligt =) när klockan började närma sig småtimmarna somnade vi och sov några timmar in på söndagen och hade en jättemysig söndag<3
Sen var det dags att åka hem =(
Tack så otroligt mycket för den här helgen älskling, den var verkligen jättemysig<3 Jag älskar dig så otroligt mycket♥

Daniel♥Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0