ONSDAG, 4 NOVEMBER

Hej alla!
Hoppas att ni har en trevlig vecka än så länge =)

Jag hade en otrolig sovmorgon imorse, skulle ju till tandläkaren imorse, under samma tid som första lektionen. Så jag hade tid på mig att göra en del saker. Bl.a. så tränade jag ett pass på ca 20 minuter, tog en dusch och gjorde mig sedan klar inför tandläkarbesöket. Jag fick en hel drös med beröm för mina otroligt fina tänder och bra vanor! Så allting gick jättebra. Tack och lov. Kan ju skryta lite med att jag aldrig har haft ett enda hål i mina tänder någonsin!

Sitter här nu och har blivit länkad till ännu mer portaler som ni ser på vänster sida =)
Sen är det ju lite läxa att göra samtidigt som jag snart är klar med. Ska träna ett pass till när jag är klar med det här inlägget.

Torsdag imorn och det är lång dag. Träning imorn med och plugg. USCH OCH FY FÖR DET!

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer
Postat av: Bella

Har aldrig heller haft hål:) hi hi

2009-11-04 @ 22:56:06
URL: http://isabellaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0