FRAM OCH TILLBAKA, FRAM OCH TILLBAKA

Jag hade ju bestämt mig för en mobil som jag skulle köpa. Åkte till media markt och testade den och kände att den inte riktigt var det som jag hade letat efter. Testade en annan mobil som jag verkligen vill ha. Men nu har jag hört att man inte ska köpa Samsung eftersom att man måste hålla på och uppgradera mjukvaran och hit och dit.
Jag har även hört att LG's mobiler är skit.

De mobilproducerande företagen jag kan tänka mig att använda är:
Samung

De mobilproducerande företagen jag inte kan tänka mig att använda är:
Motorola
LG

De mobilproducerande företagen jag är extremt tveksam till att använda är:
Sony Ericsson
Nokia

Snälla, behöver verkligen hjälp om vilka mobiler som är värda att testa.


Kommentarer
Postat av: Bella

Sony ericsson och nokia är ju iaf dom som håller bäst :) enligt mig utav erfarenhet :)

2009-11-10 @ 12:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0