Veckoplanering

·Skola;
3 och en halv dag, bufferteftermiddag imorn, går alltså i skolan från 9.50 till 12.00 göttt (:
Annars är det en lugn vecka. Inga prov, som vanligt typ.

·Träning;

Träning med laget tisdag och onsdag, sedan är det crosstrainern som gäller, hela veckan!!

·Kärleken;
Min älskade Daniel<3 är i La :D kanske inte hela veckan, men större delen av den iallafall. Och det är så underbart att ha honom här. Jag älskar verkligen dig Daniel <3

·Övrigt;
Min kusin Johan fyller år imorn, grattisgrattis (:
På torsdag ska jag kanske träffa Sara en stund, som btw höll på att cykla in i mig idag X)
Imorgon ska jag även lämna in lite jobbansökningar (: hoppas verkligen att jag får något jobb!

Daniel♥Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0