Torsdag, 5 mars

Hej alla!

Torsdag. Den mest onödigaste dagen på hela veckan. Man vill bara sova hela dagen tills det blir fredag och underbara helg igen.

När skolan är slut idag ska jag försöka hinna med två bussen hem så att jag kan få hinna städa mitt rum innan jag ska till Partille och träffa min Daniel<3 åh jag älskar dig så otroligt mycket hjärtat. Du är mitt allt och jag vill aldrig någonsin förlora dig älskling!
Sen kommer förhoppningsvis mamma och pappa och hämtar mig efter att de har handlat, så kanske det blir en fabulous middag på Oves (Y)

Sen blir det hem och träna på Crosstrainern. Juste, ska ju göra ett träningschema oxå, det har jag totalt glömt av. Skit.
Efter att jag har duschat blir det plugg, plugg och åter plugg.

Nu måste jag gå. Plikten kallar.

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0