Tisdag, 24 mars

Hej alla!
Det har hittills varit en ganska jobbig tisdag. Vaknade och tog det lugn för en gångs skull. Åt en liten frukost innan huvudvärken och illamåendet kom. Fyfan vad jobbigt det kändes :/
Åkte till skolan ändå, var visserligen sjukt nära på att åka tillbaka hem eftersom avgaserna fick mig nästan att svimma.
Efter att ha suttit ute runt tio minuter kände jag att jag mådde bättre och tog vagnen upp till skolan. Nog ville jag hem, men det låg ett referat och väntade på mig som skulle skrivas. Sedan var det lång rast sedan en lektion på knappt en timme. Så en lugn dag. Men hade det varit någon annan dag så hade jag aldrig åkt upp till skolan, jag hade vänt om med en gång.
När jag kommer hem sen vid halv tre tiden ska jag skriva klart en sak för att kunna skicka, åka till älsklingen<3 i Partille, gå runt på allum och sedan hem, sedan föräldramatch.

Hörs sen.

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0