Torsdag, 4 juni

Hej alla!

Torsdag idag och här sitter jag på näst sista lektionen. Sista lektionen med näthandelA/information-layoutA. Sen har vi matte, matteprov (N) sen sutar jag för dagen. Då åker jag ner till mamma för att hämta mina nya georgeous skor. Sen ska jag hem och städa och laga mat. Eftersom jag ska städa och sånt så kan jag inte åka och träffa min älskade daniel<3 :( men eftersom hans pappa kommer och hämtar hans moppe i gråbo för att ta hem den till la. Så förhoppningsvis åker han med till la och stannar där i helgen :)<33

Jag har suttit och läst kenzas och blondinbellas bloggar. Och allt det har handlat om är att de ska ta studenten. Alla förberedelser och alla fina klänningar och sånt. Och i vissa inlägg står det endast:
"OM EN VECKA TAR JAG STUDENTEEEEEEEEEN FYFAN VAD JAG ÄR BRAAAAAAA!"

Sen när man sitter här i skolan på lektionerna hör man all musik och dunkadunka från lastbilarna med alla studenterna som är överdrivet glada. Så vet man att vi har två jävla år kvar. Det känns så jävla segt. Men fan vad kul det kommer att bli.

Vi hörs kanske senare.

Hoppas bara att jag inte blir påkörd av någon studentlastbil.. Haha (:

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0