Tisdag, 16 juni

Hej alla!

Efter att ha jobbat i princip HELA dagen är jag helt slut. Jag har skrapat och slipat och målat och skrubbat och tvättat. Ja, jag har skavsår i handen.
Imorn blir det ännu mer tvättande.

Sen ska det regna resten av veckan. Fyfan säger jag.

Det jag har att se fram emot är att jag ska spendera en eftermiddag med min kära kusin Isabella och hennes Edvin nästa vecka (:
Sen om ungefär tre och en halv vecka så har älsklingen slutat jobba, då kan jag umgås med honom varje dag :D <3333
underbart<3333

Ska ut och köra bil nu, tut tut!

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte tut tut ska vara hak hak XD<333 LÖÖÖV YOOU

2009-06-16 @ 22:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0