Onsdag, 24 juni

Hej alla!

Underbart väder idag! Och jag känner nu att jag är alldeles för trött för att orka skriva ett vettigt inlägg. Här är en sammanfattning av dagen.
Jag, M&P åkte ut till havet där vi träffade Josse. Siw och Calle var oxå där. Vi låg och stekte från halv tolv till kvart över fyra, som tur var kunde vi svalka oss i havet. Gott (:

Efter att vi har varit hemma ett tag kom älskligen ner och vi hade massa mys, dock var stackarn jättetrött efter att ha jobbat hela dagen så han somnade en liten stund. Vill såklart inte erkänna det, men han snarkade tillochmed (:

Imorn ska vi till havet igen och schteka. Gött som fan, man måste ju passa på att sola och bada innan regnet kommer.
Sen är det Grekland om exakt 6 veckor. WOHOW, hade ju visserligen önskat åka med älskling och underbara kompisar. Men det kommer väl senare hoppas jag!

Älskling<3 fyller år snart oxå (:

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Josse

Jaha svalka oss?? ELIN JAG FICK TRYCKA I DIG EFTER JAG HADE BADAT 3 GÅNGER!! Inte bra ELIN nästa gång slänger jag i dig ;) puss på dig <3

2009-06-25 @ 10:58:04
URL: http://missrosdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0