Måndag, 1 juni

Hej alla!

Hoppas att ni har haft en bra helg för de har jag (:
I lördags låg jag först hemma och stekte i solen en stund innan jag gjorde mig iordning och åkte till älsklingen<3 och firade hans lillebror (: det var jättetrevligt med god mat (:
Vid niotiden gick vi ut och träffade Sofia och Johan, vi satt ute en stund och tjöta (: sen gick vi hem och satt och pratade med älsklingens mamma ett tag :)
igår åkte vi ut till Hovåsbadet och träffade mamma, pappa, Siw, Calle och mormor (: 
Vi tog 12bussen från Gråbo och var framme vid Hovås strax innan halv två. det var överdrivet äckligt varmt på bussen dit. Och det vart skönt att ta på sig badkläder då (; jag fick inviga min nya bikini tillsammans med årets första dopp tillsammans med älsklingen (: mysigt var det :)<33
Idag var det skola, och sista retoriklektionen, wihoow! Sen åkte vi ut så jag fick köra,vi stannade till i järnbrott och köpte glass (:

Nu sitter jag här, borde egentligen plugga men känner att jag kan göra det imorn istället (:
Veckoplanering next (:

Daniel♥Elin

Ha det bra, 
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0