Ben and Jerry's

Efter att pappa gick satt jag helt ensam hemma och gjorde ingenting. Eller jo, jag satt och spelade massa tjejspel på en hemsida i några timmar. Vid femtiden började The Hills och då fick datorn en paus medans jag kollade på tv och beställde en pizza. Nu när jag har ätit upp halva pizzan, usch hela blev alldeles för mycket, och ätit ungefär halva B&J Cookie Dogh börjar jag bli jävligt mätt.
För att jag inte skulle känna mig så ensam så ringde min söta papi för en liten stund sen och frågade hur jag hade det och undrade när mamma skulle komma hem. Och jag har ingen aning, antingen kommer hon hem med 8 bussen eller så kommer hon seent. Hon ringde vid halv fem tiden och berättade att Zlatan och Olof Mellberg satt på SOHO uteservering, 4 bord från mamma och dom. Fatta hur cooolt. Jag bad henne ta ett kort, haha, men jag tvivlar starkt på att hon kommer att ta ett kort. Speciellt med hennes otroligt överbra mobilkamera. Förstå ironin.

Men fatta hur jävla coolt ändå, man sitter och äter en god förrätt och lite gott att dricka, så kommer Olof och Zlatan dit och ska käka!
Holy Macarony

Nej, snart börjar Paris Hilton My New BFF och efter det kommer DH, sånt man inte ska missa en tisdagkväll när man är helt ensam och kan sitta uppe i vardagsrummet utan att det är någon som ska se en dålig kriminalserie.

Ledig imorn, det ska bli riktigt härligt. Då kan jag visa en sak som jag köpte idag (:
Jag anar att ni blir alldeles tokiga av längtan ;)

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0