Torsdag, 9 juli

Hej alla!

Efter att pappa åkte till jobbet idag kom Josse och höll mig sällskap :) vi har haft jättetrevligt och målat naglarna samtifigt som vi har kollat på Bröllopsduellen. Rikigt bra asså :D en perfekt tjejfilm.
Tack för en toppendag gumman, det behövdes verkligen! <3


Imorn ska jag till Farmor en sväng. Har inte träffat henne på ett tag så det ska bli trevligt. Sen bär det hemåt så att jag kan börja göra mig iordning för grillfesten som Josse ska ha, sen laga lite mat till mig och mamma så att den är klar när hon kommer hem, sen iväg till stan för att ta bussen till Josse tillsammans med Lina och Sandra, förhoppningsvis kommer Sandra och Marcus också :D

Daniel♥Elin

 Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0