Saknad är bra = BULLSHIT

Dag två av fyra som jag ska vara ifrån Daniel. Det är en jävla pest att vara ifrån honom som vanligt. Som tur är så har jag haft Josse här idag som har tagit hand om mig.
Jag läste Blondinbellas blogg nyss och hon har ju varit ifrån sin sambo någon vecka nu och hon skrev en sjukt bra sak:

"Att vara ifrån varandra är bara idiotiskt och sakna gör man ju ändå hela tiden när man är ifrån varandra på dagarna!"


Har hon inte rätt? Jag tycker det! Jag saknar Daniel så otroligt mycket när han jobbar eller jag gör någonting och nu ska han vara borta i fyra dagar och jag kommer inte att klara det :( Eller kanske, men det är och kommer att bli sjuuuuuuuuuuukt jobbigt :(

Jag älskar verkligen dig älskling, du är det bästa som har hänt mig och jag vill vara med dig varje dag, varje timme och varje minut<3
Jag vill att du ska komma hem nuu :(
<333

DANIEL♥ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0