Måndag, 13 juli

Hej alla!

Eftersom helgen har varit sjukt jobbig så har Josse varit här och piggat upp mig. Läs hennes blogg, där finns även lite bilder, missrosdahl.blogg.se.

Älskling har ju varit i Uddevalla med sin kompis och det är en av anledningarna till att helgen har varit så otroligt jobbig, men han kom hem idag och det var underbart att få träffa honom igen, även om jag gärna hade träffat honom längre än en halvtimme. Men vad mer kan man begära?

Jag skulle egentligen åkt och träffat Fredrik och Louise, men jag känner mig inte helt toppen så jag stannar hemma istället.
Jag får friskna till med resten av min och Josses Ben & Jerrys Cookie Dough och resten av mitt godis.

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0