Helgen.

Hej alla!

Helgen har varit rätt lugn, i fredags var jag, Fredrik och Louise på Liseberg. Vi gick mest runt, åkte även uppswinget, men det var så extremt mycket folk så vi gick ut därifrån och gick vidare till donken och köpte oss lite dricka, sen gick vi till korsvägen där vi träffade Martin och sen kom Marcus och sa hej. I lördags var jag och mamma och shoppade, vad visar jag i nästa inlägg(: sen var jag med älsklingen<3 och på kvällen träffade vi Fredrik och Louise, sen gick vi hem och hade mys och somnade överdrivet sent. Igår fick jag feber, och mådde skit typ hela dagen. Och under dehär två dagarna så har jag sovit 20 av 24 timmar. Idag blev jag av med febern:D och känner mig mycket bättre. Det jobbiga med att febern kom nu var att jag egentligen skulle ha åkt ner till fastrarna och kusinerna i Tranemo i förmiddags och jag såg fram emot det så mycket, och så blir jag sjuk. Hur typiskt är inte det? Men jag har snackat med kusin Isabella och om jag är frisk till på onsdag så ska jag åka ner dit då och stanna till på torsdag =)

Imorn ska jag och pappa till Media Markt för att köpa nya hörlurar till mamma och checka priserna på iPodarna. Sen ska jag handla åt mormor, och förhoppningsvis är jag hyffsat frisk då så att jag kan få träffa min baby<3 en stund =)<3

såhär såg jag ut i fredags (:




Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0