Torsdag, 15 januari

Hej alla!

Seg torsdag! Igårkväll kunde jag inte somna så jag fick 4 timmars sömn (Y) Gick till skolan, va med på två lektioner, somna två gånger på sista och åkte sedan hem för att sova. Ingen ide att vara kvar om man ändå inte kan prestera ngt.

Sov iaf en stund, sen städade jag mitt rum och sedan lagade jag mat. Efter maten gick jag in och duschade i ca 45 minuter. Inte något jag brukar göra direkt, men de va jävligt gött.

Så jävla tomt utan dig älskling, känns askonstigt att inte ha träffat dig idag :( längtar till imorn! Jag Älskar Dig<3

Sovmorgon imorn ffs ;D börjar visserligen inte fören klockan 1 och har endast en lektion, menmen. Sen måste jag gå om jag ska få mitt betyg i turismen. Segt.

Daniel♥Elin



Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0