Fredag, 30 januari

Hej alla!
Jag vet att jag har blivit sjukt dålig på att uppdatera min blogg, men min baby har bott i Landvetter nu en vecka och jag har inte velat lägga min tid på bloggen när han har varit här. Det har varit riktigt bra att han har varit här och vi har kunnat vara med varandra mkt. Hur underbart som helst<3 Jag älskar dig hjärtat, klarar inte en dag utan dig<3
Men veckorna går alldeles för fort och imorn åker han hem till sin mamma igen och det blir inte alls lika mkt tid längre :( usch, jag blir jätteledsen när jag tänker på de :( men sen kommer helgerna och dom är dom bästa, man vill aldrig att dom ska ta slut. Sen är de lov igen :D


Ojoj, jag måste säga att det har blivit väldigt mycket pannkakor de två senaste dagarna. Som igår till exempel, då fick jag pannkakor till middag. Sen vart det pannkakor i bamba idag och nu till middag fick jag ungspannkaka med köttfärs.
Mums på pannkakor!

Snart kommer Claudia hit och vi ska, när Linda ringer, sticka till Ica, hyra en eller två filmer, köpa godis och förmodligen ta bussen upp till henne eftersom vi är lata (: sen ska vi spendera kvällen hos Lindispindis. Ska bli riktigt kul! Eftersom Claudia ska dansa "tidigt" imorn så ska bara jag sova hos Linda. En efterlängtad kväll och jävlar vad kul vi ska ha!

Nu ska jeansen av och degbyxorna på och kolla klart på Life of Ryan och vänta på Linda och Claudia.

Daniel♥Elin



Ha en bra fredag kväll,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0