Måndag, 19 januari

Hej alla!

Måndagar brukar vara den sämsta dagen på hela veckan. Men idag var den helt okej.
Jag brukar gå från 10.05 till 16.20. Men vi fick gå tidigare från Journalistiken så jag slutade strax innan tre. Så jävla härligt. Nu är de inga långa dagar kvar (Y) och på fredag slutar jag halv ett. WOOHOW :D
Dagen började med skratt när Lina berättade om sin "böldhistoria". Jag trodde att jag skulle dö av skratt, fyfan va roligt de va. Du är knas Lina :D<3                      



Btw, jag hittade 400 kronor i min jacka imorse. hahha, fyfan va gött de va. haha, guldjacka ;D

Det värsta med måndagar är att jag inte får träffa min älsklingsdaniel<3 och de är tomt utan honom :(<3
Men imorn får jag träffa honom :D:D längtar till imorn älskling! Jag älskar dig så otroligt mycket (L)

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0