Fredag, 2 januari

Hej alla!
Gott nytt år(:

Min nyår var den bästa, jag fick vara med de som betyder mest för mig och jag hade jävligt kul, nyårsnatten var den bästa. Slutade 2008 med underbara människor och en massa skratt, började 2009 med underbara människor och jag fick tillbringa natten med Daniel<3


Men imorn vid den här tiden så sitter jag på ett flygplan, påväg att landa i Las Palmas på Gran Canaria. Det ska bli skitskönt att komma ner till värmen, men samtidigt vill jag inte åka. Jag kommer att sakna ihjäl mig efter min baby, det kommer att bli skitjobbigt :(
Men han är påväg hit snart iaf :D<3 vill inte åka ifrån dig älskling, vill ha med dig på resan, förminska dig lite så kan du få plats i min ficka(a) jag älskar dig så mycket Daniel, du anar inte (L)

Nej, nu måste jag fortsätta packa.

DanielElin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: grisen

men lilla hjärtegrynet, du har åkt.... bussen?

2009-01-04 @ 00:09:54
URL: http://grisenknorrsamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0