Torsdag, 26 februari

Hej alla!

Ännu en sjukt seg torsdag.
Vi hade fysträning igår och det var sjukt bra träning. Som tur är har jag bara lite träningsverk idag så jag klarade mig upp för alla 9(!) trappor upp till högsta våningen i skolan för att börja dagens första lektion. Vi i min grupp, jag, Anna och Tristan var på Handelsbanken i fredags och intervjuade en bankman, eller i detta fall, bankkvinna om pension. Inte det roligaste ämnet direkt, men Elisabeth som bankkvinnan hette gav oss väldigt bra svar och nu är vi precis klara med rapporten som ska vara inlämnad imorgon. Bra jobbat!
Idag blir det en stressig dag;
På lunchen sticker jag ner till city för att titta på den lilla svarta väskan jag funderar på att köpa, de blir även lite andra affärer som har saker som jag vill ha (:
Efter skolan får jag springa ner till Berziieligatan för att ta tvåbussen hem så jag hinner städa mitt rum innan mamma och pappa kommer hem.
Halv fyra ska jag ta bussen till Partille, då ska jag köpa ett par svarta chinos(: i like chinos!
Efter att ha köpt dem, ska jag träffa min Daniel<3 en liten stund innan vi båda åker hem igen, han åker tyvärr till Gråbo och är där hela veckan, så vi får inte så jättemycket tid tillsammans :( jag hoppas att det blir mer tid i helgen :D
När jag är hemma igen ska jag slänga i mig mat, hjälpa m&p att städa huset. När jag är klar med det är klockan ungefär 7 och då ska jag sätta mig och skriva klart mina uppgifter i Journalistiken som jag ska maila in till min lärare, senast imornkväll. Men eftersom jag inte kommer att spendera mer än en timme hemma i landvetter imorn så får jag göra klart allt det ikväll. Så jag är väl klar runt tio, halv elvatiden ikväll. Förhoppningsvis tidigare.

Jag ska försöka att skriva ett inlägg medans jag pluggar ikväll.

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0