Torsdag, 19 februari

Hej alla!
Jag hade tänkt lägga upp ett inlägg igårkväll efter träningen/träningsmatchen. Men jag kom hem så jävla sent och jag orkade knappt duscha. Det var nästan så att jag ramlade i duschen. Det var illa. Somna kunde jag inte göra fören klockan var halv ett. Sen då upp fem och en halv timme senare är inte speciellt lyckat. Men jag somnade inte på lektionen imorse! Gud så bra :D haha

Snart är skoldagen slut, sen ska jag till Partille och träffa min älskling som åker hem idag :( men vi ska ses imorn :D
Sen ska jag hem och plugga och träna. Det är dags att börja träna med crosstrainern nu!
Innan jag glömmer så ska jag länka till Belezas blogg (:


Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer
Postat av: Linda

SV; Haha, ja. Tänkte på det på kvällen, kändes som att jag blev lite piggare av det i alla fall. Tack så mycket gumman, får hoppas att jag är frisk tills matchen på Söndag nu istället då (Y)

2009-02-19 @ 17:02:04
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0