JULFIRANDE

Ja, imorn är det ju som sagt JULAFTON!!
Då kommer min mormor, min moster, mina gudföräldrar(min ena moster och hennes sambo), min kusin och hans tjej. Vi är inte så jättemånga, men det är dem bästa!

Vår julafton är ganska traditionell, vi samlas, vi äter, vi pratar, vi kollar på Kalle Anka (JA VI BOJKOTTAR ANNA ANKA), vi öppnar julklappar och umgås. Det är så härligt med jul. Om det inte är så jättemycket att förbereda så kanske jag kan lägga upp en dagens outfit, eller det blir väl en s.k. juloutfit =)
svart och rött ska det bli iallafall =)

Nej, nu ska det göras köttbullar.


KALLE Anka på julafton, inte Anna Anka.

Kommentarer
Postat av: Linda - Rosa chica

SV: Okej :D

jag ska hem till min mormor och morfar med min familj, farmor och kusiner :)

2009-12-23 @ 13:47:58
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0