Tisdag, 4 augusti

Hej alla!

Hoppas att ni har det bra nu de sista veckorna innan skolan börjar igen! Usch, jag vill inte gå till skolan igen, upp svintidigt och massa jobbigt plugg. Jag föredrar att vara ledig. Ska man satsa på en karriär som arbetslös? Haha, nej jag skojjar bara (:

Baby<3 sov här inatt och nu sitter vi och lyssnar på massa fula låtar på youtube. Här är en, haha, grym är den!!


Den senaste tiden har jag spenderat med Fredrik, Louise och baby<3 trevligt har vi haft med Lisebergsbesök och middagar på donken ;)
Sedan har det blivit vääldigt mycket moppe, men vi överlever väl? Eller hur Louise? :)

Snart ska vi in till stan för att träffa Fredrik och Louise, senare ikväll ska jag väl börja packa det som jag ska ha med mig till Kreta =)

Åker på torsdag morgon, och kommer hem nästa torsdag =)
Lägger väl upp en reseplan imorn eller ngt.

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0