SÖNDAG, 30 AUGUSTI

Hej alla!

Jag förstår inte varför alla dess internet installationerna för säkerhet och massa saker ska behöva så otroligt krångliga och varför man måste ha massa dumma installationer, för att folk inte ska få ha sina saker ifred. Detta är kanske sista dagen jag kan använda min dator på ett tag eftersom min preumeration för Internet Security går ut imorn och eftersom jag inte kan fixa en ny installation eftersom allt ska vara så OTROLIGT KRÅNGLIGT!!

Iallafall.
Idag åkte jag, mamma och pappa ut till Hovås för en liten promenad och sedan åkte vi vidare till Kungsmässan för att kolla lite, jag hittade en skinnjacka som var PERFEKT. Provade även skinnjackan som Kenza har designat för Jofama. Skinnet var jättefint, men jackan satt inte bra. Troligtvis passar jackan de små smala tjejerna utan former överhuvudtaget. Lite dumt. De når ju en otroligt liten målgrupp. Men jag hittade en mycket snyggare jacka, som förhoppningsvis blir min!

Imorn ska jag iallafall prova en kjol på Gina och ett par stövlar på Jedviks, innan jag åker hem och fortsätter att kämpa med min prenumeration.

Aja, ska åka upp till älsklingen nu:)<3

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0