Veckoplanering

·Skola;
Full vecka, sjukt segt och jag har fortfarande ingen motivation. Två prov och ett tal ska hållas. Fyfan. Ge mig sommarlov.

·Träning;

Träning med laget under någon dag i veckan. Sedan är det en cup i helgen, som jag inte är säker på om jag är med på.
Crosstrainern får ju inte heller bli dammig. Den ska nämnligen användas idag!

·Kärleken;
Jag har tillbringat helgen med min älskade Daniel<3 och förhoppningsvis kommer han hit imorn och stannar några dagar :D sedan får vi se vart vi spenderar helgen och våran 7 månaders dag<333 Daniel älskling, jag älskar verkligen dig <3

·Övrigt;
Det är 19 dagar kvar till jag fyller år :D och 32 och en halv skoldagar kvar, för min del iallafall eftersom vi slutar på torsdagen och då tar min kusin Isabella studenten och då är jag troligen ledig. Sen är alla lediga på onsdagen så jag har sommarlov redan på tisdagen :D wihooow :D


Kommentarer
Postat av: Bella

Hurra för mig :)

2009-04-21 @ 07:03:00
URL: http://isabellaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0