Helgen

Helgen har varit jättebra!
I fredags åkte jag och baby hem till honom efter skolan och hade en jättehärlig kväll tillsammans med Sofia (: vid niotiden åkte jag hem till mamma.
Igår städade jag mitt rum och sen åkte jag till älsklingen<3 nästan direkt efter att jag hade kommit dit, kom hans mormor och låtsasmorfar dit och vi grillade, jättegott (:
Efter maten gick jag och älsklingen<3 ut för att träffa Sofia och några andra (: jävligt skills på vattenpipa måste jag säga ;)
Innan vi drog hem, gick vi till sofia för att låna lite filmer. Det blev, Jimanji eller vad den nu heter, Robin Hood och Björnbröder 2 ifall, videon inte skulle fungera.
När vi kom hem åt vi en jättegod kladdkaka som Marit hade gjort (: sen gick vi upp och kollade på Jumanji och hade det jättemysigt (:
Idag vaknade vi vid tiotiden av att joakim kom in och väckte oss och sa att det var frukost så vi gick ner och gjorde de andra sällskap. När vi hade ätit gick vi upp och kollade på Robin Hood, sen gjorde vi oss iordning och gick ut och träffade Sofia innan jag tog bussen hem.
Tack älskling för en underbar helg <3 Jag älskar dig mer än allt annat i hela världen <3

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0