Senare samma måndag

Hej alla!
Det var måndag och skola igeen. Jag vaknade runt halv fem och kunde fan inte somna om förens typ en halvtimme innnan jag skulle upp, sen har jag varit skittrött hela dagen i skolan (Y)
Sen träffade jag Daniel<3 och vi gick runt lite i stan och sen satte vi oss vid kungsport och satt där en stund innan vi drog iväg till Partille där Daniel skulle träffa Marcus och åka hem :(
Sen åkte jag hem och träffa Erica och snacka lite :)

Därefter har jag varit ute, pluggat och inte gjort ett skit xD
Oliver fyller år på torsdag, får inte glömma att gratta honom dåå!!
Imorn efter skolan ska jag till Partille för att träffa min Daniel <333 kan inte få nog av honom <3
Nu ska jag krypa ner i min säng och kolla på tv och ha det allmänt mysigt med daniel, så mysigt man kan ha det genom cam xD haha, misstolka ej xD
Ha det så bra,
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0