Söndag, 26 Oktober

Hej alla!
Dagen har varit sjuukt lång asså. Glömde att ställa om klockorna igårkväll så fick göra det imorse.. fan va segt.

Åkte med mamma och pappa till Allum och kolla på lite saker. Asså, d är två månader kvar till julafton, eller a, 8 veckor och 3 dagar och alla skyltfönster börjar se allt mer juliga ut. Det smittar tydligen av sig, jag fick i uppdrag av mamma att börja skriva önskelista. Såhär ser den ut än så länge;

Ljusgrå lång tröja, Esprit
Assnygg rutig sportbag, Dakine - Stadium
Vinterjacka, Intersport
iPod Touch 8gb, Apple
Capre Diem armband, Ms Bijoux
Make Up Minerals, Max Factor

Sen har jag ingen aning om vad jag vill ha xD
Vad önskar ni er i julklapp (: ?

Snart, om några timmar ska jag vara med Linda och Claudia :D Vi ska ha en girls night med b.la. sex and the city filmen. Det var 45 år sen vi umgicks alla tre. Tråkigt, men ska försöka ta igen det vi har missat nu! You girls are one of a kind!!

Jag saknar min baby, <3

Nu är d snart mat och jag måste byta om innan linda kommer.
Ha ett bra veckoslut och ha en skitbra lov (:
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0