Onsdag, 1 Oktober

Hej alla!
Nu är det oktober, nu är det verkligen höst..
Sooft dag, började 11.40 och slutade 13.30. Två lektioner varav ett A-test. JÄVLAR vad svårt det var! Kommer seriöst att få ig i engelska :S
När andra lektionen var slut gick jag, sandrorna, lina och fanny upp till skåpen för att skriva ut d jävla administrationsanteckningarna som vi har prov på imorn. Skulle jag hinna det, hinna till bussen och sen hinna hem innan tre? Nej. Så jag fick skita i anteckingarna och gå till bussen ist. När jag väl kom från Kapell till Kungsport så insåg jag att jag faktist hade hunnit.. Sandra och jag kom iaf fram till att vi ska plugga på lunchen imorn (:

När jag kom hem var det dags att åka till Ulrika, min frisör som har gjort iordning en hemmasalong typ. Det var första gången jag var hemma hos henne sedan hon flyttade för ett antal årsedan men de har ju fått det hur fint som helst! Kan man få huset sen eller ;) haha. Sen började hon klippa mig och det blev grymt bra, tycker jag iaf (:
Nu är det bara 2,5 timmar kvar tills träningen börjar. SEGT. Hade hellre tränat tidigare..
Torsdag imorn, då är det inte långt kvar till helgen :D

Saknar dig älskling <3

Ha det så bra,
PoK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0