Lördag, 25 Oktober

Hej alla!
Sicken underbar dag asså (: jag vet inte vad jag ska skriva för jag är så jävla lycklig (sen oxå jävligt trött, men mest lycklig ;) )
åkte med tolv bussen till stan och var hemma hos Daniel<3 strax innan halv två. Därefter gick tiden fort, alldeles för fort..
Jag är så lycklig med dig älskling, du är verkligen det finaste. Det värdefullaste i hela universum, det värdefullaste jag någonsin har haft och någonsin kommer att ha♥

När hade varit hemma ett tag somnade jag i soffan och vaknade av att jag svarade i telefon när det inte ens ringde. Mamma frågade vad jag höll på med.
Jag; Ser du inte att jag pratar i telef.. hallå? ojdå..
Mamma undrar om jag är helt dum och lägger telefonen i ett annat rum. haha, så det kan gå (:

Btw, ha ett bra lov!
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Linda Emanuelsson

HAHA, du är la rolig Elin xD Det sista du skrev med telefonen. Hahahaha! Du är guldvärd gumman, GLÖM ALDRIG DET. Och du ska vet att jag är så otroligt glad för din skull, verkligen <3 Jag älskar dig (L)

2008-10-28 @ 17:43:30
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0