Lördag, 11 Oktober

Hej alla!
Jag har haft en underbar lördag!

Vaknade strax innan halv nio för att gå upp och göra mig iordning för att hinna med 10 bussen till baby<3
När jag satt på centralen runt tjugo i elva så kommer det en lite freaky man och börja fråga massa saker. Som tur var kom bussen några mintuer senare så jag slapp undan honom xD. Väl framme i Gråbo höll jag på att gå vilse, hahaha. kände mig så jävla dum när jag gick fram och tillbaka där XD tillslut kom iaf baby ut och mötte mig vid vägen. Sen gick vi och träffade Sofia (: verkar vara asshysst verkligen (:
Efter att ha varit med henne och en annan tjej som heter Åsa ett tag gick jag och Daniel<3 hem till honom och kollade på Mirrors. FYFAN, våga typ inte se filmen så vi gick och käka pizza. Hahaha, sen tappade jag min klack typ 1000 gånger. Jag tror, jag TROR att Daniel typ skämdes ihjäl för mig. Förlåt(a) När vi kom ut från pizzerian så hörde jag att d var ngn som ropade på mig. Jag tänkte0; Vem fan känner mig här? typ. Så är det Paulina & Victoria!! Fatta hur paff och chockad jag blev när jag såg dem där XD haha, det var lite roligt. När vi skulle fortsätta hem till baby så träffar vi Tony och snackar lite med honom, han hade problem med att komma till Floda haha.
Sen kommer det två andra killar och börjar tjöta. haha, tyckte att det var lite roligt faktist. Sen börjar min klack lossna igen, och alla tyckte ju att detta var jätteintressant att se när jag tappa den. XD . Sen fick jag gå utan klack, haha, oh my asså XD. Vi kom in igen och limma min klack, det gick ju lagom bra asså. Men den satt ett tag till iaf. Som tur var (: Rasmus ringde och kolla vad jag gjorde och sa att jag skulle höra av mig när jag var hemma igen. Jag och baby skulle ju tillbaka till la sen och vi fick sjuts av Roger till Partille (:

Väl i Landvetter träffar vi Nina, Fabian och Henke på bussen så vi stod och tjöta lite med dem oxå innan vi drog hem till mig och fortsatte myset (: Träffade Rasmus, Ida, Pettson & Alex när vi var ute. Sen åkte baby hem :( får inte träffa honom föräns på måndag igen. Uh, saknar dig så mkt. Du är allt hjärtat. JAG ÄLSKAR DIG

Match imorn med!! känner mig lite halvpepp inför den nu. Men det blir nog bättre imorn.
Landvetter Wings - FBC Lerum Idrottshallen 11.40 VI SKA KROSSA DEM!!!
wäj.

Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

ville bara tipsa om ett jättebra erbjudande i min webshop som bara gäller idag!

Du hittar mer info på min sida :)

Ha en bra söndag!

2008-10-12 @ 00:22:03
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0