Torsdag, 27 November

Hej alla!
Sicken dag det var igår asså. Satt och pluggade på den jävla försäljningen i nästan fem timmar :O asså, jag fattar inte hur det har kunnat tagit så jävla lång tid.. Som tur är så ska jag, efter skolan, ner och hämta ut biljetterna till imorn, hem, städa mitt rum, laga mat, plugga och sakna min danniiboy. Iofs är det näst intill omöjligt men det är jobbigt som tusan att vara ifrån honom såhär mycket :( hoppas att vi ses imorn älskling :D<333

I morse började vi med ett projekt i svenskan om ungdomskulturer och fick en del kategorier att välja mellan att skriva om. Jag, Linnéa, Josefine & Fanny kom i samma grupp och vi ska skriva om modet och har kommit fram till en massa massa bra idéer asså. Det kommer att bli så grymt bra!

Nej, det är en halvtimme kvar på extratiden och jag måste komma igång med den bunten papper jag har liggandes här brevid mig.. Haha, nyss kom Lina och lämnade en broshyr med Brämhults Juice. Hahaha, jag fattar ingenting. Haha.

Lunch snart, hamburgare med pulvermos.. mums.. NAT
Sen är det prov, sen matte sen hem. ojoj.

Daniel♥Elin



Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0