Tisdag, 25 November

Två månader idag älskling


Två månader, två otroligt underbara månader. Jag sitter och tänker på när jag började lära känna dig. Så jävla glad som jag blev när jag snackade med dig. Så jävla kul som vi hade på msn, med sanning och konka. hahaha, ojoj säger jag bara. Så jävla roligt vi har tillsammans, inget slår det!
Du lyser verkligen upp min dag och jag älskar dig så mycket, du anar inte..
Jag är så jävla glad att jag har dig Daniel, du betyder så mycket för mig. Du gör mig lyckligare än någon annan.
Jag vill aldrig någonsin förlora dig. Aldrig.


Daniel♥Elin
25 / 9 2008 <3 du är allt för mig hjärtat jag älskar dig så mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0