Söndag, 2 November

Hej alla!
Natten var den värsta jag har varit med om. Fyfan.. 4 timmars sömn. Lova att aldrig göra om det. När du hörde av dig blev jag överlycklig. Jag älskar dig <3

Strax efter tolvtiden kom Daniel<33 till mig och gjorde dagen helt underbar. Haha, roligast var ju när jag ramla av moppen under en bakhjulskörning xD haha, jag längtade bara tills att det skulle hända! snällt (:

Det finns nog inte många som har en sådan speciell person som gör en så jävla lycklig och glad. jag älskar dig.

Skola imorn igen. Det ska bli jävligt kul att få träffa alla roliga personer i klassen, men sen är ju frågan om man pallar själva skolan.. Får väl se till att jag gör det (:
Får träffa älsklingen imorn igen med :D<333

Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0