Onsdag, 26 November

Hej alla!
Som ni ser så har jag fått tillbaka min blogg som jag tycker om så mycket :D tack nina på blogg.se

Vi kan ju börja med att sammanfatta veckan.

Fredag: JAG ÅKTE TÅG!! är så stolt över mig själv för att jag gick på det där jävla tåget :D älsklingsbaby och Lina åkte med mig. Vi åkte från Cetralen till Partille, ahhahahha. Inte alls långt, men nu har jag fan gjort det!! När jag och älsklingen kom till landvetter åkte han upp till sin pappa och var hos honom en liten stund och sen kom han ner till mig och vi hade det jätteeeeemysigt helahela kvällen <3 hyrde film, the hitcher eller ngt hette den. så jävla äcklig. eller a brutal typ.

Lördag: Skulle upp och möta baby<3, påväg upp träffade jag rasmus som var ute och körde i sin nya bil :D sen träffade jag sofia och peter, de såg mig ett par gånger och stannade tillslut och frågade om de kunde köra mig någonstans. vi åkte upp mot tahult eftersom jag inte hade en aning om vart daniel<3 var någonstans. Det visade sig att han satt vid önnerödsplan och väntade så vi fick vända. hahaha. resten av dagen var vi inne och hade det jättemys <333 sen åkte vi upp till rasmus och träffa massa folk. haha, så jävla roligt.

Söndag: Match mot pixbo, vi börja asbra. sen tog dem över i slutet för att vi inte orkade mer. aja, vi vinner nästa mot surte 3 dagar innan julafton -.-
När matchen var klar träffade jag älskipälski, vi gick hem till mig och käka godis och bara hade det härligt jag älskar dig daniel(L)

Måndag: Den värsta dagen i mitt liv. Aldrig har jag varit så rädd och orolig. Kan fortfarande inte fatta att det är sant. Det känns som om en mardröm, att jag har drömt allting. Hoppas verkligen att du mår bra nu älskling. Det kändes verkligen inte bra att se dig ligga där :'(

Tisdag: Två månader. Daniel fick komma hem idag och mötte mig vid skolan, sen åkte vi ner till nordstan där baby köpte ett frölunda mål, hahaha. Sen hämtade Roger oss bakom centralen. Efter ett tag var jag tvungen att åka hem.. Men hem och käka, träna, plugga och telefon med älsklingsdaniel (L)

Daniel♥Elin


 

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0