Lördag, 29 November

Hej alla!
Äntligen lördag och jag skulle iväg till Partille för att möta älsklingsdaniel<3 som kom med halv tre tåget. Men bussen från landvetter gick kvart i, varje timme så jag fick ta kvart i två bussen och glida runt på Allum i typ en kvart. Det var rätt bra för jag hittade två ASSNYGGA klänningar som jag kanske kan tänka mig att köpa. 
Sen gick jag och mötte baby<33 sen åkte vi hem till mig och hade värsta myset. Sen åt vi och åkte sedan upp till baby, på bussen träffade vi Simon och Henke som hängde med oss upp. Askul hade vi (:
Sen drog jag hem och sen kom älsklingen ner till mig igen :D<3
Du anar verkligen inte hur mycket jag älskar dig. Hela min värld skulle falla samman utan dig. Jag älskar dig Jag älskar dig JAG ÄLSKAR DIG. Du är allt jag vill ha och allt jag önskar mig. Och jag känner verkligen att det gör ont i hjärtat när du åker ifrån mig, eller när jag åker ifrån dig.

Daniel♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0