Fredag, 7 November (2)

Hej alla!
Efter förra inlägget stack jag lina och sandrorna ner till donken med helena och käka. Efter typ en timme kom min älskade Daniel<3 ner till oss och vi åkte upp till våran skola. Det var egentligen meningen att han skulle vara med på lektionen men äckellotta var på dåligt humör eller ngt. Så bby fick åka till la själv och en timme senare satt jag på bussen hem. Träffade Bergman och snacka med han om Åsa typ xD Sicken jävla diskussion vi hade va. Ojojoj. Åkte upp till baby och åkte hem till mig sen.

Efter att ha ätit och gått halvvägs upp till Tahult fick jag ta bussen ner till centrum där baby, simon wictor och folk stod och väntade. ÄlsklingsDaniel och jag gick och köpte Godis och när vi var påväg ut igen träffade vi Linda & Robin. Hahaha, Linda som inte kan vara tyst i mer än 2 sekunder gjorde dagens. Hahah, Baby rökte och Linda som är enormt trött på rök överhuvudtaget började flaxa hejvilt med armarna tills hon tillslut slog till en gubbe på armen XD HAHAHAHA, asså det är Linda i ett nötskal och jävlar vad vi skratta xD hahahhaha. ojoj xD
Linda och Robin skulle hyra film så vi sa hejdå och jag trodde inte att jag skulle få se Linda förens på söndag igen. Vad fel man kan ha alltså..
typ 10 minuter senare ringer hon och frågar om jag är ute och om jag har med mig mitt id. eftersom smartot glömde sitt hemma.. Haha xD. Daniel<3 följde med tillbaka till Ica och jag fick hyra film. Som tack fick jag en chokladkalender av Linda och Robin. Hahaha, söta :D

När jag och daniel kom hem hade vi mys med mys, godis och fimen Mr Brooks. En typ thriller om en man som är beroende av att döda. Jag tyckte att filmen var bra.

En riktigt mysig kväll älskling, tack för dagen. Du är verkligen allt för mig och jag älskar dig otroligt mycket♥

Seg kväll, ska upp 7 imorn -.-

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Linda Emanuelsson

HAHA, så jävla roligt xD Ibland förvånas jag av mig själv alltså xD I love you darling, allways <3

2008-11-08 @ 19:44:53
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0