Fredag, 21 November

Kan ni fatta, 1 månad och tre dagar kvar tills det är julafton. shit vad tiden går fort :O

Och äntligen var det fredag igen och jag har helgen med daniel, det kan inte bli bättre <3
Jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig <3

Innebandyn har gått skit nu, jag ligger på botten och ändå fortsätter jag att sjunka. have you ever felt that you doesen't belong?
Vi får se hur det blir med den saken, om det blir bättre eller om jag fortsätter neråt.


Veckan har förövrigt varit skitbra, träffat min älskling varje dag förutom i måndags <3 mys ikväll <3333333
Just det, det var ju en annan sak som inte var så bra som hände i onsdags.

Då vet jag hur mkt jag betyder för dig.. Trodde faktist att vi var vänner, att vi var bästa kompisar, att jag kunde lita på dig L.
Men då vet jag (Y)


Lunch om en halvtimme, pannkakor blir det och bamba öppnades för ca 17 minuter och jag kan lova att typ HÄLFTEN av alla pannkakor är slut eller ngt. haha, vi kommer inte att få ngn mat. Det blev inte donken idag, måste spara ihop lite pengar till nästa fredag då det bli mat hos mig och sen bio (: LESS :D

Älskling, 4 timmar <333

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0