Fredag, 28 November

Hej alla!
Det började med att jag fick ett sms av Lina där hon påminde mig om att vi skulle vara i vasakyrkan för "adventsfirande". Hahaha, smset var lite roligt skrivit.
Men i alla fall så masade jag mig upp till busshållplatsen och träffade grannen Niklas och sen kom Ericakorven på, haha. Jag var så trött på morgonen så jag hade typ damp (som vanligt så att säga) och folket jag träffade under resan från Kungsport - Vasaplatsen tyckte nog att jag var sjuk i huvudet (även detta som vanligt xD)
Jag fick vänta typ 5 minuter innan SandraK kom och så kom Lina, SandraJ & Helena efter henne. Sen bar det av upp till kyrkan där jag nästannästan höll på att somna. Det var lite segt.
Sen hade vi en lektion som var oxå jävligt seg.

Men när den äntligen var slut åkte jag och Lina med 19 bussen till Brunnsparken, Sandra skulle ju oxå med men hon orkade inte springa, hahaha, så hon missade den precis. Hahaha, men hon kom typ 10 minuter senare.
Medans vi väntade gick vi in på Sisters och jag hittade en assnygg klänning. Köpa?
Sen kom Sandra och vi käkade på Donken, as always hahaha.  Sen åkte Lina med tåget så jag och Sandra gick ut och mötte älsklingsDaniel <3 som jag inte har träffat sen i tisdags, du anar inte hur glad jag blev när jag såg dig älskling. Så jävla lycklig <3
Men sen var jag och Sandra tvugna att åka hem för att förbereda middagen (:

När klockan närmade sig kvart i tre gick jag och Sandra till centrum för att möta Sandra och Lina. Hahaha, har så jävla kul med er :D satt och snackade om allt typ. Mamma kom lite senare och lagade mat till oss även om det var meningen att det var vi som skulle laga den själva. hahaha.
Efter maten gjorde vi oss iordning lite och sen blev jag sådär jättestressad som vanligt för att jag planerar inte överhuvudtaget.

VI gick till bussen, åkte bussen, gick av vid korsvägen, åkte spårvagn till bion och köpte popkorn. Sen blev det så jävla flumm va, haha. Filmen, Sex Drive, var asbra! Den var inte alls som vi hade tänkt oss, som en typisk american pie film som alla recencioner pekade på. Utan den var riktigt bra, jättesöt och rolig film verkligen. En film att rekommendera (Y)

Efter bion var det ännu mer flumm och vi höll på att skratta ihjäl oss på spårvagnen och LINA BLEV KNÄSVAG hahahahahah, fyfan vad roligt!!
Vi gick runt hela centralen nästan för att träffa min Daniel<3 . han var med Tische och Ibbe och de var påväg hem. Men de missade precis tåget, smarton :P
Sen var jag typ tvungen att springa till min buss, SandraJ till sitt tåg, Lina följde med SandraK till spårvagnen och älskling tog bussen. Och det stank verkligen spya inne på centralen. Även om vi hade gått där typ tio minuter tidigare så stank det verkligen. Urk. Sen fick jag knappt upp busskortet haha.

Kom hem och kollade på Idol-Robins lateshows med mamma eftersom hon inte har sett dom. Haha, de är verkligen roliga! Sen började elimineringen.
Alice... Hängde löst :(
Kevin... Satt säkert :D
Robin... SATT SÄKERT :D:D:D
Och det innebar att Johan hände löst WOOOOOOHOW :D
Och eftersom Alice och alla de andra är mkt bättre och värdiga en finalplats i Idol åkte Johan ut!! HAHA :D Erica, vad var det jag saaaaaaaaaaaaaaaa :D
GÖTT

Tack för en skitrolig dag :D den måste göras om :D



Imorn får jag träffa älsklingen igen :D det har varit jättejobbigt att vara ifrån dig hjärtat. Jag Älskar Dig (L)

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0