Torsdag, 4 December

Four down, twenty to go.

Hej alla!
Sitter i skolan med den jävla info och layoutskiten, hatar det. Vi får egentligen inte vara inne och blogga och hålla på, men vad ska hon göra åt saken?

En lektion kvar efter denna, sen ska jag ner på stan och köpa julklappar med Sandraaa (:<3 halv fyra åker jag till Partille för att träffa min älsklipälski <3
Sen handla åt mormor, caasssshhhhh ;) härligt, fick 300 av farmor igår och kanske 100 idag. Visst är jag duktig och tjänar 400 kronor på 2 dagar :D hahah (:
Resten av kvällen lär bestå av plugg, svenskan som ska lämnas in om två veckor, och jag har knappt börjat (a) det ordnar sig

Ska snart beställa min klänning, som jag lär ha på nyår. Finns inget annat att ha. Haha, jag vet knappt vad jag ska göra. Jag vet, jag är S-Ä-M-S-T på att planera -.-


uppdaterar ikväll eller ngt. whatever

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0