Torsdag, 25 December♥

Tre Månader idag


Tre
Underbara Månader


Tre
Fantastiska Månader



91 dagar tillsammans ♥ jag är så jävla lycklig Daniel ♥ jag älskar dig så jävla mycket ♥
Daniel hjärta Elin


Tisdag, 23 December;
Dan före dopparedan
Efter att baby hade åkt hem hjälpte jag mamma att förbereda de mesta av maten inför morgondagen. Det blev skitbra och maten blev jättegod. Ja, jag smakade (a). Sedan blev det Mamma Mia tajm och sedan skulle jag ju då försöka sova. Det gick ju mindre bra, precis om alla andra nätter innan julafton och födelsedagar (:

Onsdag, 24 December;
Julafton
Vaknade runt halv tio med nästan 10 timmars sömn (: öppnade lite julklappar, bl.a det tomma paketet som inte var tomt haha. Gjorde klart atta föreredelser på tre timmar, la ner en av de timmarna på mig själv(a). Sen kom alla. Det blev en riktigt rolig julafton. Jag fick ett nytt smeknamn hahahaha. Gud vad jag skrattade åt min korkade kusin. Jag fick en del saker som jag inte alls trodde att jag skulle få. Men det är alltid kul med överraskningar!
Mamma är btw helt galen. Hon fick en mp3spelare i samband med resan och hon har redan börjat planera vad hon ska packa hahahahha. Man kan tro att vi ska åka imorn eller något, men det är väl bara att stå ut antar jag (:
tack för en riktigt trevlig dag allihopa!

Torsdag, 25 December♥;
Jag och Baby har tre månader idag <3
Vi kan inte träffas idag pga alla julfiranden. men vi tar igen det i helgen (:
Pappa fyller år idag oxå (:
Och så är Linda påväg hit och ska glo film med mig så dagen blir bra ändå.

Hoppas att ni har haft en bra jul i alla fall!!

Daniel♥Elin

Ha det bra, 
Pusss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0