Måndag, 29 December

Hej alla!
Måndag idag, fast det känns som om det är tisdag på något konstigt sätt.

Var med mormor imorse och hjälpte henne med lite saker, katjing $
Sen åkte jag till stan, till min älsklingsbaby<3 vi åkte till gråbo och hade mys <33 sen gick vi ut och träffade Sofia och Johan. Efter en stund åkte jag hem och den äckliga sköldpaddemannen va med på bussen, fyfan, jag trodde att jag skulle svimma eller ngt. Han är så jävla äcklig.

Ngn som vet vem jag menar?

Snart ska jag nog sova, det blev ju ingen direkt sovmorgon imorse..

DanielElin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Linda

Är det ngn stället för Kattmannen nu eller?

2008-12-29 @ 23:00:24
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0