Måndag, 22 December

Twentytwo down, two to go

Hej alla!
Idag har jag varit duktig.
Vaknade runt halv tio och åkte med pappa till Sisjön och världens köer för att lämna tillbaka och köpa present till mami. Vi fick även reda på en tråkig sak. Sen käka vi på Burger King och sedan bar det av till Landvetter igen, till solariet. Måste bättra på brännan en massa nu så att jag har en bra grund till utlandsresan den 3e januari.

Baby, Max och Tische var här nyss, fast de stack igen, sen kom de tillbaka, sen stack de igen. Haha, det skulle inte förvåna mig om de kom tillbaka igen. hahaha (:
Jag och älsklingsDaniel<3 ska byta våra julklappar sen, wiiiii :D jag är helt exided :D


I somras började jag, av någon konstig anledning att måla hus, eller typ designa hus och lägenheter. Det ligger tydligen i släkten då min moster, när jag visade henne vad jag hade gjort, sa att det var som att titta på hennes egna skisser. Hon ville nämnligen utbilda sig till Aritekt. Mysko.
Men iallafall så har jag börjat igen och ni ska se bordet just nu, det är fullt med papper, pennor, saxar, tejp, knivar av alla dess slag, tidningar och andra skisser. 

Nu måste jag börja med maten.

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.
jag

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt det låter att designa sitt eget hus eller lägenhet (=

2008-12-25 @ 11:47:30
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0