TORSDAG, 24 FEBRUARI

God morgon!
Idag är det torsdag och min NÄST SISTA dag i skolan! Det känns galet overkligt men jag är så glad över min praktikplats! Jag ska åka till skolan snart och göra lite praktikuppgifter sedan blir det hem, ner till stan igen för middag med Malin och sedan ska vi på Horse Show hela kvällen! Vi har inte varit där på, jag vet inte, hur många år. Men det ska bli kul att göra det man inte har gjort på så länge!

Jag fick en kommentar angående mitt inlägg om landet. Jag försöker inte vara märkvärdig. Jag trivs väldigt bra i Göteborg, i en fin storstad. Så det är väl inte så konstigt när man kommer till landet när man är van vid Sveriges största stad? Nej, jag trivs inte med lågt i tak, källare och sånt. Jag gör inte det. Så är det bara. Det är jag som person. Mina fina kusiner bor inte i något stor stad direkt, men där trivs jag jättegott verkligen! Stort hus, stor trädgård och man kan bara vara när man är där. Så märkvärdig? Nej.

Jag hoppas att ni får en bra torsdag för imorgon är det fredag! Sista dagen i skolan och sedan har jag ingenting planerat! Förmodligen blir det lunch med tjejerna som jag troligtvis inte kommer att träffa alls under praktiken. Så vi får ta tillfället i akt!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0