FRÅN SÄLEN TILL GÖTEBORG

Det är söndag och jag har varit hemma i ungefär ett dygn. För en vecka sedan var jag 50 mil härifrån, i en stuga med underbara människor, precis bredvid en skidbacke. Från och med alla hjärtans dag, som jag fick tillbringa med världens bästa kille, till i fredags, har vi varit ute i backarna och åkt. Och det har varit en sådan lättnad att få komma ifrån verkligheten och bara vara. Vi bytte ut måsten mot skratt och träningsvärk. När vi satte oss i bilen och skulle åka hem till Göteborg igen fick jag en stor klump i magen. Jag ville inte åka hem. När jag reser är det inte ofta att jag känner att jag inte vill åka hem. Då vill jag komma hem till min egna säng och mitt vanliga liv. Men inte den här gången.


Imorgon kommer jag att berätta mer om hur min resa har varit, lite skidmode och vad som kan hända en utekväll i Sälen!


Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0