TORSDAG, 23 SEPTEMBER

Hej alla!

Idag har det varit en lång dag och mycket att göra! Skolan, en lektion.. SÅ ovärt och sedan vidare till Mölnlycke för ett möte. Därefter träffade jag min fina Nathalie och skaffade mig ÄNTLIGEN min röda halsduk som jag har letat sönder efter! Nu är den min och jag kommer att bo i den!!

Btw, vad är det för fel med FB? Otroligt irriterande!!

Nu har jag suttit och pluggat på mitt religionprov som är inplanerat på måndag. Bläää. Så nu ska jag bara packa ner lite idrottskläder och lägga fram lite kläder till imorgon och sedan sova sött så att jag orkar med HELA morgondagen som kommer att bli grym!!

Bättre uppdatering imorgon, under hela dygnet! Promise:)

Sov gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0