NACHOS & DKNY

är nog det bästa som finns, älskar't.

Blä vad det är tråkigt med regn och blä vad tråkigt det är med mörka och korta dagar. När kommer sommaren tillbaka, för jag börjar änna längta!

Den senaste timmen har jag suttit och letat väska. Jag ska in till stan imorgon och se om jag kan hitta någon som passar mig i smaken. Jag är rätt kräsen när det gäller väskor och plånböcker. Men just nu är det Marc Jacobs eller DKNY som ligger överst på listan. Eller ja, egentligen ligger en Hermés Birkin överst på min lista. Men än har jag inte sjuttiosex tusen att lägga på en väska. Men det kommer, en dag! Så än så länge får jag nöja mig med en väska i den lägre prisklassen. Fast den är hög nog för mig just nu.


I brist på bilder som det har blivit den här veckan bjuder jag på en bild på snyggingarna Rabih och Eddie från NRJ!



Vad har ni för er ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0